Slappna av idag



Första gången på länge man sitter vid datorn, har bara varit mobilbloggning sen jag kom till Örebro typ. Men idag så kom röda veckan för mig så har haft fruktansvärt ont i magen hela dagen och alvedon hjälps inte heller. Så har bara legat och vridit mig hela dagen. Känns en aning bättre nu så jag håller på att ladda hem nya filmer som jag inte har sett. De jag laddar ner är, The Lucky One, The Avengers, The Cabin In The Woods och Snowwhite And The Huntsman. Så ska väl se nån av dom senare ikväll. När min dator är fullladdad så ska jag flytta mig till bordet och sätta på musik och göra lite Naturkunskap. Har ingen läxa men gör de iallafall så jag slipper göra frågorna på lektionstid där jag har svårt att fokusera mig. Kanske även orkar med lite matte :D Men ni får ha de bra, kanske mobilbloggar sen om jag har sett nån film och berättar hur den var. Pusshejs ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0