Söndag

Halloj, det är riktigt sällan jag bloggar men ni som pluggar i Örebro vet hur det är.
Har inget att skriva nu heller men bättre än ingenting. Jävla söndagar alltså, så himla långtråkigt. Men ikväll kommer Simon och då ska vi ut och käka på Subway och prata om allt mellan himmel och jord. Tur man har nån i Örebro som är äkta och som man vet att man inte kommer att förlora. Har brytit kontakten med en viss person och självklart känns det för jävligt, men det måste man göra för att komma vidare i livet. Falska vänner är en del av livet och det har jag börjat acceptera mer och mer för varje dag som går. Som sagt har jag alltid Simon och syrran här, börjar även få bättre och bättre kontakt med Tim och Pernilla som är två helt underbara människor. Men nu ska jag ta tag i städningen och ta en lång varm dusch :*
 

Kommentarer
Postat av: PvN

:)))))!<3

2012-09-16 @ 14:02:00
URL: http://pvn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0