Helt slut

 
Herregud vad man kräver mycket av sig själv .. Igår så jobbade jag med projektarbetet och utan att jag var medveten om det så hade jag jobbat med det i två timmar sträck, fick sån fruktansvärd ont i huvudet efteråt när man hade tittat på ett och samma papper i två timmar , inte precis ett och samma papper men ni förstår vad jag menar. Då blev det raka vägen till sängen, idag har jag jobbat med några frivilliga uppgifter. Har läst några kapitel i en engelska bok, har gjort färdig alla frågor i naturkunskapen i område 5, har gjort en uppgift i svenskan .. Sen har jag även ringt som en galning efter praktikplats i Sundsvall och jag fick tag på en, vilken känsla alltså! Så himla skönt och få det överstökat. Nu har jag även hunnit med en tupplur på en timme, Simon väckte mig nyss, orkar inte ens ner och äta så jag ska fixa matlåda. Ska slappna av en stund nu och sen ska jag kolla runt i datorn efter inspiration på frisyrer som jag kan göra, ska nog inte göra så mycket mer än så. Jag ska helst inte överanstränga mig för då tappar jag motivationen helt efter ett tag. Bloggar kanske mer sen, kram ;*
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0