Konstig morgon

Hej, jadu var ska jag börja? Livet är så bisarrt, på allvar. Jag blir sjuk, frisk, sjuk, frisk, sjuk .. Vad vill man med mig egentligen? Men idag var det nog den värsta dagen på länge. Klev upp och skulle göra mig klar för skolan, var taggad för en gång skull. Hade sovmorgon men vaknade ändå i god tid så jag käkade frukost sen hoppade jag in i duschen. Sista jag minns var att jag sköljde av balsamet sen blev allt svart. Vaknade upp på golvet, jag hade alltså svimmat. Var borta i nån minut bara, kände inte när jag ramlade. Men vaknade upp med stor smärta i bakhuvudet och i nacken .. Hamnade nästan i chocktillstånd och visste inte vad jag skulle göra. Detta har bara hänt en gång tidigare, men då hade jag inte ätit något innan och duschade med varmt vatten. Men gjorde ju motsatsen idag. Ringde vc men det fanns inga lediga telefon tider, ska ringa 1177 strax och ställa frågor om det här. Har det något med den kraftiga migränen jag har haft från och till dom senaste veckorna? Känner mig gråtfärdig, hela tiden ska det alltid vara nånting som förstör. Åh jag orkar inte, jag ska ändå till skolan imorrn. Hatar frånvaron nu, usch! Ville bara skriva av mig lite. Kram på er ;*


Kommentarer
Postat av: Pea

Livet är så orättvist ibland.. :( Men hoppas att livet ljusnar för oss både en vacker dag!! <3

2013-01-30 @ 14:47:23
URL: http://misssoderberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0