Sovmorgon!

Rubriken säger allt. Börjar 11:40 idag men vaknade kl 9 för att jag inte skulle vända på dygnet. Nu sitter jag framför teven och dricker te, skön morgon. Igår var det ännu en lugn dag. Gjorde några uppgifter i naturkubskapen, ej ett måste men jag vill bli färdig så snart som möjligt så har jag sovmorgon på fredagar också ;) på kvällen kom Frida och Tim, herregud vad man hade saknat deras humor. Det går alldeles för långt emellan gångerna då vi ses :( men äntligen igår alltså , klippte även Frida för hon ville ja uppklippt hår :) så såg min kväll ut igår. Beställde även löshåret, jag gör nästan allt på en gång, men gjorde en lista på vad som ska göras inför studenten och då såg jag att det var mycket så bestämde mig för att fixa det lätta först. Idag blir det också en lugn dag, kram på er ;*


Kommentarer
Postat av: fridasjöström

hihihi, vi måste träffas fler gånger!

2013-01-16 @ 18:21:21
URL: http://svampavaara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0