Upptagen tjej

 
Längesen man skrev här och nu lovar jag inte heller att det ska bli bättre utan jag bloggar när jag har tid och lust.
Är hemma nu, har varit på en lektion i skolan och det var Naturkunskap. Gick bra som vanligt. Var hemma kl 10 och sen dess har jag gjort vettiga saker. Har ringt min praktikplats och kollat om jag verkligen är välkommen dit, för det har varit rörigt några gånger nu. Men på måndag kl 10 får jag dra dit och prata med dom och prova några gånger och se hur det fungerar. Sen har jag mailat "Ljud&Nöje" och frågat hur det fungerar med högtalare på flaket till studenten. Hoppas på ett svar snart. Sen har jag även beställt min studentmössa, trodde man kunde betala direkt men nej det kommer faktura. Lite surt, för jag tycker inte om det egentligen. Men vad gör man? Mössan skulle komma vid april, lagomt iallafall. Så jag slöar inte bara på dagarna iallafall ;)

Skolan har gått dåligt innan jul pga några orsaker, men skolan startade "på riktigt" igår och började halv 9 igår och 20 över 8 idag och de var inga problem att kliva upp. Så det känns positivt än så länge iallafall. Fått lite hemuppgifter och så. Tummen upp. Sen är det några schema ändringar, men inget som känns fel iallafall.
 
Nämen hejdå så länge :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0