Veckan och Helgen

Jadu, har inte så mycket att skriva. Haft en upp och ner vecka, vissa saker var bra och vissa dåliga. Men har lagt det åt sidan, helgen var mysig. Var med kompisar och hade filmkväll oså. Inte ofta jag gör det nu för tiden. Idag har jag ringt efter en praktikplats i Örebro, har egentligen fått en annan men trivs inte där riktigt så ville se om jag kunde få tag på något annat. Efter tredje samtalet så sa en JA, gud så glad jag blev. Brukar annars sitta typ två timmar och ringa och bara få ett nej. Ska dit imorgon och visa vem jag är och så, känns så skönt. Så nu har jag praktik på måndagar och torsdagar, så jag börjar på torsdag :) Sen är det även skönt att få min frisörlärare ägd, för de va hon som fixade den andra och hon sa att jag ALDRIG kommer lyckas att hitta en annan och att de va sista chansen osv. HAHAHHA ägd säger jag bara, förlåt men de känns så jävla skönt att visa att jag också är bra på något! :D Heja mig! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0