Tillbaka i Örebro

Jadu hej, har inte skrivit här på evigheter pga brist på något att skriva. De senaste som har hänt är att jag har varit hemma i Sundsvall 3 veckor. Hade praktik två veckor plus lov. Praktiken gick sådär helt enkelt, under lovet så var Simon hos mig och vi kollade på bio, va på stan, birsta city, paradisbadet osvosv :) kom tillbaka till Örebro i lördags. Så idag börjar skolan igen. Med en mjukstart faktiskt, lektion 8-9 idag bara sen ska jag hem och tvätta och jobba med projektarbetet. Imorgon har jag lektion 8:20-9:40 så då ska jag också jobba med projektarbetet hemma. Tiden går så jävla snabbt så man hänger inte med 0.o har tre veckor i skolan sen är det påsklov .. Shiet :o
Ajja nu ska jag äta smörgås sen cykla till skolan :)


Kommentarer
Postat av: Petra Marie Söderberg

Ja, tiden går verkligen fort.. Helt sjukt men snart är du här igen :D <3

2013-03-04 @ 09:48:22
URL: http://petramariesoderberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0